Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i nabywania produktów po cenach, jakie są w krajach o najniższym ich poziomie.
Mimo wszystkich czynników ujednolicających ceny, ich różnice nie znikną w pełni, przynajmniej w krótkim czasie. Nie stanie się to możliwe dopóki będą oddziaływać czynniki te różnice powodujące, czyli: zróżnicowane warunki konkurencyjne, niejednakowe struktury dystrybucyjne, skłonność nabywców do płacenia zróżnicowanych cen, różne stopy podatkowe.
O tym, że takie różnice cenowe jeszcze występują, świadczy badanie, przeprowadzone przez znaną firmę badawczą A.C. Nielsen w odniesieniu do 45 grup produktowych. Wynikało z niego, że różnice cenowe między krajem najtańszym a najdroższym wynosiły ok.100%.
Przykładem różnic cenowych, jakie występują jeszcze obecnie
i nabywania produktów po cenach, jakie są w krajach o najniższym ich poziomie.<br>Mimo wszystkich czynników ujednolicających ceny, ich różnice nie znikną w pełni, przynajmniej w krótkim czasie. Nie stanie się to możliwe dopóki będą oddziaływać czynniki te różnice powodujące, czyli: zróżnicowane warunki konkurencyjne, niejednakowe struktury dystrybucyjne, skłonność nabywców do płacenia zróżnicowanych cen, różne stopy podatkowe.<br>O tym, że takie różnice cenowe jeszcze występują, świadczy badanie, przeprowadzone przez znaną firmę badawczą A.C. Nielsen w odniesieniu do 45 grup produktowych. Wynikało z niego, że różnice cenowe między krajem najtańszym a najdroższym wynosiły ok.100%.<br>Przykładem różnic cenowych, jakie występują jeszcze obecnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego