Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
Poruszać się swobodnie, szybko. Ruchy skoordynowane.
2. Łatwo utrzymuje równowagę na jednej nodze, swobodnie przechodzi po narysowanej linii, prawidłowo przeskakuje przez sznurek, nie boi się.
3. Zdecydowanie lepsza sprawność ręki prawej, nogi prawej, oka prawego.
4. Prawidłowo trzyma ołówek, sprawnie porusza dłonią w stawie nadgarstkowym, rysowane linie winne być ciągłe, płynne.
B.
1. Mówi chętnie, ma znaczny zasób słów, poprawnie buduje zdania.
2. Prawidłowo wymawia i dobrze różnicuje dźwięki o podobnym brzmieniu.
3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa.
4. Mówi wyraźnie.
5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza.
6. Zna wszystkie
Poruszać się swobodnie, szybko. Ruchy skoordynowane.<br>2. Łatwo utrzymuje równowagę na jednej nodze, swobodnie przechodzi po narysowanej linii, prawidłowo przeskakuje przez sznurek, nie boi się.<br>3. Zdecydowanie lepsza sprawność ręki prawej, nogi prawej, oka prawego. <br>4. Prawidłowo trzyma ołówek, sprawnie porusza dłonią w stawie nadgarstkowym, rysowane linie winne być ciągłe, płynne.<br>B. <br>1. Mówi chętnie, ma znaczny zasób słów, poprawnie buduje zdania. <br>2. Prawidłowo wymawia i dobrze różnicuje dźwięki o podobnym brzmieniu. <br>3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa. <br>4. Mówi wyraźnie.<br>5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza. <br>6. Zna wszystkie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego