Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
był oparty na badaniach, które były przeprowadzone na dzieciach dziesięcioletnich, piętnastoletnich i studentach filozofii i mam cały taki, trzy strony A4, przykładów zdań, które te dzieci i studenci napisali jako te typowe. Na przykład tak, bo to, oni mieli napisać, o znaczeniu przymiotników wysoki i głęboki, a więc, głęboki i płytki, przepraszam. Więc głęboki, i użyć to w zdaniu. Głęboki to jest taki talerz, w którym jemy zupę, a płytki, to jest talerz, w którym jemy kurę i trzeba uważać, żeby nie wypadła.
Albo na przykład, co tam było, a! Głęboka, głęboka jest jama, do której wpadła Szebesztowa. Szebesztowa, to okazało
był oparty na badaniach, które były przeprowadzone na dzieciach dziesięcioletnich, piętnastoletnich i studentach filozofii i mam cały taki, trzy strony A4, przykładów zdań, które te dzieci i studenci napisali jako te typowe. Na przykład tak, bo to, oni mieli napisać, o znaczeniu przymiotników wysoki i głęboki, a więc, głęboki i płytki, przepraszam. Więc głęboki, i użyć to w zdaniu. Głęboki to jest taki talerz, w którym jemy zupę, a płytki, to jest talerz, w którym jemy kurę i trzeba uważać, żeby nie wypadła. &lt;vocal desc="laugh"&gt;<br>Albo na przykład, co tam było, a! Głęboka, głęboka jest jama, do której wpadła &lt;gap reason="unclear"&gt;Szebesztowa.&lt;gap reason="unclear"&gt; Szebesztowa, to okazało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego