Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
która może być przekazana do czynnego mechanizmu napędowego osprzętu (14.9). Wspomniany układ regulacji powinien umożliwiać skierowanie do tego mechanizmu całej mocy silnika, gdy mechanizm obrotu jest nieczynny lub tylko części tej mocy, gdy mechanizm obrotu działa. Przyjmuje się, przy częściowym wykorzystaniu mocy, że mechanizm napędowy osprzętu pobiera 25% mocy pobieranej przez mechanizm obrotu nadwozia. Elementem układu, który podlega automatycznej regulacji, jest wydajność pompy zasilającej obwód czynnego mechanizmu napędowego osprzętu. Ciśnienie panujące w układzie wynika z obciążenia analizowanego mechanizmu (punkt9.3.1).
14.2.3. Moc w trakcie przejazdu koparki
W trakcie przejazdu, obciążenie układu napędowego koparki może być największe. Aby
która może być przekazana do czynnego mechanizmu napędowego osprzętu (14.9). Wspomniany układ regulacji powinien umożliwiać skierowanie do tego mechanizmu całej mocy silnika, gdy mechanizm obrotu jest nieczynny lub tylko części tej mocy, gdy mechanizm obrotu działa. Przyjmuje się, przy częściowym wykorzystaniu mocy, że mechanizm napędowy osprzętu pobiera 25% mocy pobieranej przez mechanizm obrotu nadwozia. Elementem układu, który podlega automatycznej regulacji, jest wydajność pompy zasilającej obwód czynnego mechanizmu napędowego osprzętu. Ciśnienie panujące w układzie wynika z obciążenia analizowanego mechanizmu (punkt9.3.1).<br>&lt;tit1&gt;14.2.3. Moc w trakcie przejazdu koparki&lt;/&gt;<br>W trakcie przejazdu, obciążenie układu napędowego koparki może być największe. Aby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego