Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
ma ryzyka, interes jest pewny jak złoto! - opowiada Agnieszka Czarnomska, dyrektor ds. marketingu i public relations. - Pytamy: "Jak to, nie ma ryzyka? Jeśli pan jest taksówkarzem, a np. złamie pan rękę, to ten nowy samochód nie będzie sam jeździł i zarabiał, więc skąd weźmie pan pieniądze na spłatę rat?". Wszyscy pochmurnieją, bo myślą, że to już koniec rozmów i nici z kredytu... I wtedy staramy się ich przekonać, że ryzyko w interesach jest zawsze. Po prostu trzeba umieć je nazwać i odpowiednio skalkulować.
Odpowiedzialność i ryzyko są zwykle opłacane proporcjonalnie do ich wielkości - czy to w przypadku pracy na etacie głównej
ma ryzyka, interes jest pewny jak złoto! - opowiada Agnieszka Czarnomska, dyrektor ds. marketingu i public relations. - Pytamy: "Jak to, nie ma ryzyka? Jeśli pan jest taksówkarzem, a np. złamie pan rękę, to ten nowy samochód nie będzie sam jeździł i zarabiał, więc skąd weźmie pan pieniądze na spłatę rat?". Wszyscy pochmurnieją, bo myślą, że to już koniec rozmów i nici z kredytu... I wtedy staramy się ich przekonać, że ryzyko w interesach jest zawsze. Po prostu trzeba umieć je nazwać i odpowiednio skalkulować. <br>Odpowiedzialność i ryzyko są zwykle opłacane proporcjonalnie do ich wielkości - czy to w przypadku pracy na etacie głównej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego