Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ponad 2 tys. klientów rocznie.

Gadżety i prezenciki, w fachowym slangu nazywane materiałami promocyjnymi, trafiają do naszych rąk przy różnych okazjach: na targach, festynach, pokazach, konferencjach prasowych, bankietach z okazji jubileuszu firmy. Są nagrodami w niezliczonych konkursach, dodatkami do czasopism, nagrodami w modnych ostatnio tzw. programach lojalnościowych. Pracownicy otrzymują je pod hasłem odzież robocza, a najwierniejsi klienci lub partnerzy firmy - wraz z życzeniami świątecznymi. Najdroższe i najbardziej wyrafinowane są wręczane przez prezesów szczególnie ważnym gościom w zaciszu gabinetów.

W mniejszych firmach gadżety ciągle jeszcze rozdaje się na wyczucie. Duże firmy bardzo precyzyjnie wpisują je w swoje strategie promocyjne. W Telekomunikacji Polskiej skodyfikowano
ponad 2 tys. klientów rocznie.<br><br>Gadżety i prezenciki, w fachowym slangu nazywane materiałami promocyjnymi, trafiają do naszych rąk przy różnych okazjach: na targach, festynach, pokazach, konferencjach prasowych, bankietach z okazji jubileuszu firmy. Są nagrodami w niezliczonych konkursach, dodatkami do czasopism, nagrodami w modnych ostatnio tzw. programach lojalnościowych. Pracownicy otrzymują je pod hasłem odzież robocza, a najwierniejsi klienci lub partnerzy firmy - wraz z życzeniami świątecznymi. Najdroższe i najbardziej wyrafinowane są wręczane przez prezesów szczególnie ważnym gościom w zaciszu gabinetów.<br><br>W mniejszych firmach gadżety ciągle jeszcze rozdaje się na wyczucie. Duże firmy bardzo precyzyjnie wpisują je w swoje strategie promocyjne. W Telekomunikacji Polskiej skodyfikowano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego