Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wykorzystania muzeum do celów promocji marki Żywiec. - Mieliśmy sporo wątpliwości. Nie wiedzieliśmy, jak ten pomysł zostanie przyjęty. Poczucie humoru to rzecz indywidualna. Dlatego długo spieraliśmy się z Mateuszem, co może trafić do muzeum, a co nie - mówi.
- Przełom nastąpił, gdy Heineken, właściciel Żywca, zadecydował, by jedną z międzynarodowych kampanii prowadzić pod hasłem "Beer is fun", czyli piwo jest zabawne. Pomysł naszego muzeum pasował do tego hasła jak ulał - wspomina Mateusz Zmyślony.
Marketing alternatywny budzi sporo wątpliwości, zwłaszcza gdy atakuje nas z zaskoczenia i podstępem. Rodzi to pytanie, do jakiego stopnia przestrzeń publiczna może być wykorzystywana do celów komercyjnych? Wkrótce może dojść do
wykorzystania muzeum do celów promocji marki Żywiec. - Mieliśmy sporo wątpliwości. Nie wiedzieliśmy, jak ten pomysł zostanie przyjęty. Poczucie humoru to rzecz indywidualna. Dlatego długo spieraliśmy się z Mateuszem, co może trafić do muzeum, a co nie - mówi. <br>- Przełom nastąpił, gdy Heineken, właściciel Żywca, zadecydował, by jedną z międzynarodowych kampanii prowadzić pod hasłem &lt;foreign&gt;"Beer is fun"&lt;/&gt;, czyli piwo jest zabawne. Pomysł naszego muzeum pasował do tego hasła jak ulał - wspomina Mateusz Zmyślony. <br>Marketing alternatywny budzi sporo wątpliwości, zwłaszcza gdy atakuje nas z zaskoczenia i podstępem. Rodzi to pytanie, do jakiego stopnia przestrzeń publiczna może być wykorzystywana do celów komercyjnych? Wkrótce może dojść do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego