Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
i Astra są seryjnie wyposażone w dwie poduszki powietrzne i ABS. W Focusie za poduszkę dla pasażera i system zapobiegający blokowaniu się kół w trakcie hamowania trzeba dopłacić. W wyposażeniu dodatkowym znajdziemy mnóstwo użytecznych dodatków. W Oplu i VW można zamówić system nawigacyjny, w Fordzie układ kontroli trakcji (TCS), a pod koniec roku będzie dostępny system stabilizacji toru jazdy (ESP). Klimatyzację można opcjonalnie zamówić do każdego z trzech aut.


CENA

W konfrontacji wzięły udział trzy podobne samochody tej samej klasy, a jednak ich ceny bardzo się różnią. Z ceną niewiele ponad 45 000 PLN Ford Focus jest zdecydowanym liderem, nawet wziąwszy pod
i Astra są seryjnie wyposażone w dwie poduszki powietrzne i ABS. W Focusie za poduszkę dla pasażera i system zapobiegający blokowaniu się kół w trakcie hamowania trzeba dopłacić. W wyposażeniu dodatkowym znajdziemy mnóstwo użytecznych dodatków. W Oplu i VW można zamówić system nawigacyjny, w Fordzie układ kontroli trakcji (TCS), a pod koniec roku będzie dostępny system stabilizacji toru jazdy (ESP). Klimatyzację można opcjonalnie zamówić do każdego z trzech aut.<br><br><br>&lt;tit1&gt;CENA&lt;/tit1&gt;<br><br>W konfrontacji wzięły udział trzy podobne samochody tej samej klasy, a jednak ich ceny bardzo się różnią. Z ceną niewiele ponad 45 000 PLN Ford Focus jest zdecydowanym liderem, nawet wziąwszy pod
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego