Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
oświetlają wystarczająco dobrze prawego pobocza. Światło drogowe doskonałe, nieco lepsze nawet niż uzyskiwane z reflektorów okrągłych. Wady: bardzo wysoki koszt elementów wymiennych takich reflektorów. Zalety: najłatwiejsze do instalowania układu wycieraczek.

I wreszcie układ reflektorów podwójnych okrągłych, o średnicy 195 mm, z żarówkami jednowłóknowymi H1 55 W. Światło mijania, powiedzmy szczerze, podłe, widać jedynie pięć słupków. Oświetlenie przedpola zbyt wąskie. Bardzo dobre za to oświetlenie światłami drogowymi, sięgające na odległość taką że można odróżnić przedmioty na poboczu znajdujące się 800 m od samochodu. Nic dziwnego, jedna para reflektorów konstruowana jest wyłącznie jako reflektory "długie", bez konieczności uciekania się do jakichkolwiek kompromisów. Zalety
oświetlają wystarczająco dobrze prawego pobocza. Światło drogowe doskonałe, nieco lepsze nawet niż uzyskiwane z reflektorów okrągłych. Wady: bardzo wysoki koszt elementów wymiennych takich reflektorów. Zalety: najłatwiejsze do instalowania układu wycieraczek.<br>&lt;gap&gt;<br>I wreszcie układ reflektorów podwójnych okrągłych, o średnicy 195 mm, z żarówkami jednowłóknowymi H1 55 W. Światło mijania, powiedzmy szczerze, podłe, widać jedynie pięć słupków. Oświetlenie przedpola zbyt wąskie. Bardzo dobre za to oświetlenie światłami drogowymi, sięgające na odległość taką że można odróżnić przedmioty na poboczu znajdujące się 800 m od samochodu. Nic dziwnego, jedna para reflektorów konstruowana jest wyłącznie jako reflektory "długie", bez konieczności uciekania się do jakichkolwiek kompromisów. Zalety
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego