Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
firmy farmaceutyczne traktują w gruncie rzeczy człowieka jako środek do celu, nie zaś wartość samą w sobie.
Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem, powinny podlegać daleko idącym restrykcjom. Zamiast reklam, które wypełniają naszą codzienność, powinno się jedynie odpowiedzialnie i rzeczowo informować o lekach.
Kształt świata zależy od świadomości człowieka i płynących stąd decyzji. Niepohamowana chęć zysku i brutalne poszukiwanie rynków zbytu przynajmniej w dziedzinie farmacji nie powinna dochodzić do głosu. Wiem, że niejednemu Czytelnikowi powyższe
firmy farmaceutyczne traktują w gruncie rzeczy człowieka jako środek do celu, nie zaś wartość samą w sobie.<br>Przysięga Hipokraktesa i kodeks etyczny obowiązujący farmaceutów staje się deklaracją odbiegającą od stanu faktycznego. Reklamy, które osaczają człowieka XXI wieku i dotyczą wszelkich przejawów naszego życia - przynajmniej w sferze związanej ze zdrowiem, powinny podlegać daleko idącym restrykcjom. Zamiast reklam, które wypełniają naszą codzienność, powinno się jedynie odpowiedzialnie i rzeczowo informować o lekach.<br>Kształt świata zależy od świadomości człowieka i płynących stąd decyzji. Niepohamowana chęć zysku i brutalne poszukiwanie rynków zbytu przynajmniej w dziedzinie farmacji nie powinna dochodzić do głosu. Wiem, że niejednemu Czytelnikowi powyższe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego