Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
rezygnacji w ciągu roku od podpisania umowy.
Pierwszym wyzwaniem było dostarczenie analitykom dostatecznie dużej ilości danych o wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się modelem zaprzestano zawierania polis z klientami, których zaliczono do 10 proc. najbardziej zagrożonych wczesnym odejściem. W przypadku kolejnych 10 proc. agenci dostawali prowizję dopiero po opłaceniu kolejnych składek przez ubezpieczonego. Spodziewany wynik to obniżenie poziomu storn o 40 proc. w ciągu pierwszego roku wykorzystania analitycznego CRM. Biorąc pod uwagę koszty pozyskania klienta, jego obsługi
rezygnacji w ciągu roku od podpisania umowy.<br>Pierwszym wyzwaniem było dostarczenie analitykom dostatecznie dużej ilości danych o wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się modelem zaprzestano zawierania polis z klientami, których zaliczono do 10 proc. najbardziej zagrożonych wczesnym odejściem. W przypadku kolejnych 10 proc. agenci dostawali prowizję dopiero po opłaceniu kolejnych składek przez ubezpieczonego. Spodziewany wynik to obniżenie poziomu storn o 40 proc. w ciągu pierwszego roku wykorzystania analitycznego CRM. Biorąc pod uwagę koszty pozyskania klienta, jego obsługi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego