Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
z analizą szkodowości oraz wyłudzeniom oraz nadużyciami. Przykładowo południowoafrykański oddział znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać analityczny CRM do rozwiązania istotnego problemu biznesowego, jakim był wysoki odsetek polis rozwiązywanych po pierwszej wpłacie. Postanowiono zbudować model, który na podstawie danych dostarczonych przez klientów przed podpisaniem polisy wskaże polisy o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji w ciągu roku od podpisania umowy.
Pierwszym wyzwaniem było dostarczenie analitykom dostatecznie dużej ilości danych o wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się
z analizą szkodowości oraz wyłudzeniom oraz nadużyciami. Przykładowo południowoafrykański oddział znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać analityczny CRM do rozwiązania istotnego problemu biznesowego, jakim był wysoki odsetek polis rozwiązywanych po pierwszej wpłacie. Postanowiono zbudować model, który na podstawie danych dostarczonych przez klientów przed podpisaniem polisy wskaże polisy o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji w ciągu roku od podpisania umowy.<br>Pierwszym wyzwaniem było dostarczenie analitykom dostatecznie dużej ilości danych o wysokiej jakości. Stworzono zatem zorientowane na klienta repozytorium danych, w którym znajdował się kompletny opis wszystkich polis posiadanych przez klientów. Następnie na podstawie zgromadzonych informacji zbudowano model analityczny. Posługując się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego