Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
arabskich i Afryce Południowej. Nie powinni natomiast liczyć na gigantyczny wzrost w Europie Zachodniej. Wyjątkowo silna konkurencja sprawia, że dostarczane na ten rynek kosmetyki są coraz wydajniejsze i coraz lepszej jakości - oceniają eksperci Euromonitora. Skutek? Konsumenci dłużej używają jednego zapachu i rzadziej kupują nowości. Początek szaleństwa w przemyśle perfumeryjnym to połowa lat 80., gdy rynek przeżywał nie spotykaną wcześniej ekspansję kosmetyków i środków higieny osobistej. - Pod wpływem specjalistów od marketingu przemysł perfumeryjny zaczął się rozpadać na segmenty. Zmienił się styl życia głównych odbiorców perfum - kobiet, z których większość pracuje zawodowo - opowiada Terry Godacre. Nie chcą używać tego samego zapachu w domu
arabskich i Afryce Południowej. Nie powinni natomiast liczyć na gigantyczny wzrost w Europie Zachodniej. Wyjątkowo silna konkurencja sprawia, że dostarczane na ten rynek kosmetyki są coraz wydajniejsze i coraz lepszej jakości - oceniają eksperci Euromonitora. Skutek? Konsumenci dłużej używają jednego zapachu i rzadziej kupują nowości. Początek szaleństwa w przemyśle perfumeryjnym to połowa lat 80., gdy rynek przeżywał nie spotykaną wcześniej ekspansję kosmetyków i środków higieny osobistej. - Pod wpływem specjalistów od marketingu przemysł perfumeryjny zaczął się rozpadać na segmenty. Zmienił się styl życia głównych odbiorców perfum - kobiet, z których większość pracuje zawodowo - opowiada Terry Godacre. Nie chcą używać tego samego zapachu w domu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego