Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?
- Tak.
- Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny, ale, ale…
- Ale niekoniecznie.
- Ja jednak tak to przyjmuję, czy żeby ta połowa inaczej była kształcona, a inaczej była kształcona ta grupa uczniów zdolnych. Czy rzeczywiście, pomieszanie ich w jednej, w jednej szkole, nieuchronnie powoduje ogólny upadek poziomu.
- Znaczy, ja tu bym się starał odpowiedzieć, ponieważ tak jak mówiłem, pracowałem w trzech szkołach, pozostałem przy jednej, jest to szkoła katolicka, w naszej szkole
rozumiem, pracuje pan w szkołach średnich, tak?&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Tak.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Co, co stoi na przeszkodzie, co wam przeszkadza w tym, żeby tak zorganizować pracę szkoły społecznej, czy prywatnej, żeby ta połowa, półanalfabetów, oczywiście, myślę, że to jest chwyt retoryczny, ale, ale&#133;&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Ale niekoniecznie.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt; - Ja jednak tak to przyjmuję, czy żeby ta połowa inaczej była kształcona, a inaczej była kształcona ta grupa uczniów zdolnych. Czy rzeczywiście, pomieszanie ich w jednej, w jednej szkole, nieuchronnie powoduje ogólny upadek poziomu.&lt;/&gt;<br>&lt;who5&gt; - Znaczy, ja tu bym się starał odpowiedzieć, ponieważ tak jak mówiłem, pracowałem w trzech szkołach, pozostałem przy jednej, jest to szkoła katolicka, w naszej szkole
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego