Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w handlu pomiędzy krajami członkowskimi w wyniku uprzywilejowania pewnych przedsiębiorstw lub niektórych rodzajów produkcji. Należy zauważyć, że pomoc jest rozumiana szeroko, tzn. obejmuje nie tylko dotacje, subsydia i tanie kredyty, ale także ulgi podatkowe, rządowe gwarancje kredytów, dostarczanie przez agencje rządowe towarów i usług na preferencyjnych warunkach itp.
Dopuszczalna jest pomoc na cele socjalne, zapobieganie skutkom klęsk żywiołowych, pomoc służąca rozwojowi ekonomicznemu regionów mniej zaawansowanych gospodarczo i o dużej stopie bezrobocia, pomoc na realizacje dużych inwestycji lub projektów o znaczeniu europejskim. Kraje członkowskie są zobowiązane do informowania Komisji o wszelkich projektach wprowadzania nowych form państwowej pomocy dla przedsiębiorstw lub zmian w
w handlu pomiędzy krajami członkowskimi w wyniku uprzywilejowania pewnych przedsiębiorstw lub niektórych rodzajów produkcji. Należy zauważyć, że pomoc jest rozumiana szeroko, tzn. obejmuje nie tylko dotacje, subsydia i tanie kredyty, ale także ulgi podatkowe, rządowe gwarancje kredytów, dostarczanie przez agencje rządowe towarów i usług na preferencyjnych warunkach itp.<br>Dopuszczalna jest pomoc na cele socjalne, zapobieganie skutkom klęsk żywiołowych, pomoc służąca rozwojowi ekonomicznemu regionów mniej zaawansowanych gospodarczo i o dużej stopie bezrobocia, pomoc na realizacje dużych inwestycji lub projektów o znaczeniu europejskim. Kraje członkowskie są zobowiązane do informowania Komisji o wszelkich projektach wprowadzania nowych form państwowej pomocy dla przedsiębiorstw lub zmian w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego