Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z:
- Kodeksem badań marketingowych,
- Kodeksem promocji sprzedaży,
- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej,
- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.
Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z reklamą.
Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede
z:<br>- Kodeksem badań marketingowych,<br>- Kodeksem promocji sprzedaży,<br>- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej,<br>- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.<br>Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z reklamą.<br>Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego