Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
11
Canis 03 12
Cesar 04 13
Chappi 05 14
Friskies 06 15
Frolic 07 16
Pedigree 08 17
Pupil 09 18
Inne 97 98


5
TY I TWÓJ DOM
W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas bardzo cenna.
135. Który z poniższych przedziałów
11<br>Canis 03 12<br>Cesar 04 13<br>Chappi 05 14<br>Friskies 06 15<br>Frolic 07 16<br>Pedigree 08 17<br>Pupil 09 18<br>Inne 97 98<br><br>&lt;gap&gt;<br>5<br>&lt;tit&gt;TY I TWÓJ DOM&lt;/&gt;<br>W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas bardzo cenna.<br>135. Który z poniższych przedziałów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego