Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 08.23
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
kilkadziesiąt groszy. Może to niedużo, ale jeśli pomnożymy tę sumę, przez tysiące klientów...''.
Dyrektor Tesco Bożena Cieślikowska obiecała zbadanie sprawy. Potrzebuje na to trochę czasu. Powiedziała też, że opisane praktyki są niedopuszczalne:

Zapowiadane kontrole

- Zawinił człowiek albo urządzenie. Jednak nie sądzę, by ktokolwiek chciał klienta oszukać. Myślę, że ekspedientka wbiła pomyłkowo kod wyrobu innego producenta, a podroby otrzymujemy od ośmiu różnych firm - dodała Cieślikowska
Beata Bartczak, kierowniczka zespołu ds. prawnych Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Zielonej Górze powiedziała, że zgodnie z przepisami najważniejsza dla klienta jest tzw. wywieszka na półce. Klient nie powinien być także odsyłany na stoisko, wątpliwości powinien wyjaśnić
kilkadziesiąt groszy. Może to niedużo, ale jeśli pomnożymy tę sumę, przez tysiące klientów...''. <br>Dyrektor Tesco Bożena Cieślikowska obiecała zbadanie sprawy. Potrzebuje na to trochę czasu. Powiedziała też, że opisane praktyki są niedopuszczalne:<br><br>&lt;tit&gt;Zapowiadane kontrole&lt;/&gt;<br><br>- Zawinił człowiek albo urządzenie. Jednak nie sądzę, by ktokolwiek chciał klienta oszukać. Myślę, że ekspedientka wbiła pomyłkowo kod wyrobu innego producenta, a podroby otrzymujemy od ośmiu różnych firm - dodała Cieślikowska <br>Beata Bartczak, kierowniczka zespołu ds. prawnych Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Zielonej Górze powiedziała, że zgodnie z przepisami najważniejsza dla klienta jest tzw. wywieszka na półce. Klient nie powinien być także odsyłany na stoisko, wątpliwości powinien wyjaśnić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego