Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
wszystkich ludzi sceny. Dla nas, tutaj - w Santa Monica - wielka to radość. Niech Kraków wita Andrzeja Seweryna! Z tego połączenia Komedii Francuskiej ze Starym Teatrem wyniknąć mogą bardzo smakowite rzeczy.
Krystyna Meissner - dyrektor naczelny i artystyczny Starego Teatru od 1 stycznia 1997 do 31 lipca 1998 r.
Myślę, że sam pomysł - Seweryn dyrektorem Starego - wynika z głębokiej potrzeby Starego Teatru, który chcąc się uwolnić od niegdysiejszych autorytetów, poszukuje nowych. Tego Staremu brakowało - mocnego, świeżego autorytetu, jakim Seweryn niewątpliwie jest. Ma on bardzo wyraźną wizję teatru, to człowiek pracowity i uczciwy. Propozycja ta, sama w sobie, jest bez zarzutu, co jednak nie
wszystkich ludzi sceny. Dla nas, tutaj - w &lt;name type="place"&gt;Santa Monica&lt;/&gt; - wielka to radość. Niech Kraków wita Andrzeja Seweryna! Z tego połączenia Komedii Francuskiej ze Starym Teatrem wyniknąć mogą bardzo smakowite rzeczy.<br>&lt;name type="person"&gt;Krystyna Meissner&lt;/&gt; - dyrektor naczelny i artystyczny Starego Teatru od 1 stycznia 1997 do 31 lipca 1998 r. <br>Myślę, że sam pomysł - Seweryn dyrektorem Starego - wynika z głębokiej potrzeby Starego Teatru, który chcąc się uwolnić od niegdysiejszych autorytetów, poszukuje nowych. Tego Staremu brakowało - mocnego, świeżego autorytetu, jakim Seweryn niewątpliwie jest. Ma on bardzo wyraźną wizję teatru, to człowiek pracowity i uczciwy. Propozycja ta, sama w sobie, jest bez zarzutu, co jednak nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego