Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
sposób obroty silnika. Następnie wkręt obracamy w lewo, aż do momentu, gdy silnik - wskutek zbyt niskich obrotów - zaczyna pracować nierównomiernie wykazując skłonność do zatrzymywania się. Z kolei ustawia się wkręt 2 , który zwykle znajduje się w odległości 1-2 skoków gwintu od pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt 2 w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5 obrotu, o ile występują jakieś trudności można jeszcze zwiększyć obroty silnika za pomocą śruby 1 . Gdy czynności te nie dadzą pożądanych rezultatów, przyczyną wadliwego działania mogą być zanieczyszczenia występujące
sposób obroty silnika. Następnie wkręt obracamy w lewo, aż do momentu, gdy silnik - wskutek zbyt niskich obrotów - zaczyna pracować nierównomiernie wykazując skłonność do zatrzymywania się. Z kolei ustawia się wkręt <hi rend="italic">2</hi> , który zwykle znajduje się w odległości 1-2 skoków gwintu od pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt <hi rend="italic">2</hi> w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5 obrotu, o ile występują jakieś trudności można jeszcze zwiększyć obroty silnika za pomocą śruby <hi rend="italic">1</hi> . Gdy czynności te nie dadzą pożądanych rezultatów, przyczyną wadliwego działania mogą być zanieczyszczenia występujące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego