Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
każdej składki. Druga jest pobierana od sumy zgromadzonych oszczędności. Porównanie wysokości tych dwóch opłat w różnych funduszach nie jest sprawą prostą i wymaga od nas pewnego zaangażowania.
Podjęcie decyzji będzie niewątpliwie łatwiejsze, jeżeli samodzielnie zgromadzimy materiały informacyjne różnych funduszy, a następnie porównamy ich oferty. Warto też naradzić się z rodziną, popytać się znajomych, a w miarę możliwości także specjalistów. Dobrym, praktycznym doradcą może się też okazać poważna prasa. Oczywiście każdy uczestnik II filaru zetknie się również z reklamą i argumentacją przedstawicieli funduszy. Wszystkie rady - zarówno te dziennikarskie, jak i te "reklamowe" trzeba oczywiście traktować z dużą dozą krytycyzmu. Zwłaszcza te ostatnie
każdej składki. Druga jest pobierana od sumy zgromadzonych oszczędności. Porównanie wysokości tych dwóch opłat w różnych funduszach nie jest sprawą prostą i wymaga od nas pewnego zaangażowania.<br>Podjęcie decyzji będzie niewątpliwie łatwiejsze, jeżeli samodzielnie zgromadzimy materiały informacyjne różnych funduszy, a następnie porównamy ich oferty. Warto też naradzić się z rodziną, popytać się znajomych, a w miarę możliwości także specjalistów. Dobrym, praktycznym doradcą może się też okazać poważna prasa. Oczywiście każdy uczestnik II filaru zetknie się również z reklamą i argumentacją przedstawicieli funduszy. Wszystkie rady - zarówno te dziennikarskie, jak i te "reklamowe" trzeba oczywiście traktować z dużą dozą krytycyzmu. Zwłaszcza te ostatnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego