Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czyli krajów Unii Europejskiej, USA i Japonii.
Z zaprezentowanych danych wynika, że spośród tych trzech głównych konkurentów na rynku światowym największe udziały wydatków B+R w stosunku do obrotów miały przedsiębiorstwa japońskie. Firmy z krajów Unii Europejskiej lokowały się pośrodku. Na te wydatki można jeszcze spojrzeć z innej strony, czyli porównać te trzy światowe potęgi gospodarcze z punktu widzenia tempa ich przyrostu. Pokazuje to tabl.25. Wydatki na badania i rozwój w krajach Unii Europejskiej rosły w latach osiemdziesiątych w tempie prawie 5% rocznie. W Stanach Zjednoczonych od 1985r. zaznaczyła się ich stagnacja. W Japonii natomiast tempo ich wzrostu było cały
czyli krajów Unii Europejskiej, USA i Japonii.<br>Z zaprezentowanych danych wynika, że spośród tych trzech głównych konkurentów na rynku światowym największe udziały wydatków B+R w stosunku do obrotów miały przedsiębiorstwa japońskie. Firmy z krajów Unii Europejskiej lokowały się pośrodku. Na te wydatki można jeszcze spojrzeć z innej strony, czyli porównać te trzy światowe potęgi gospodarcze z punktu widzenia tempa ich przyrostu. Pokazuje to tabl.25. Wydatki na badania i rozwój w krajach Unii Europejskiej rosły w latach osiemdziesiątych w tempie prawie 5% rocznie. W Stanach Zjednoczonych od 1985r. zaznaczyła się ich stagnacja. W Japonii natomiast tempo ich wzrostu było cały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego