Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wtedy, że niektóre kampanie reklamowe, oprócz tego że realizują typowe dla nich cele związane z bardzo określoną grupą osób, zaczynają żyć własnym życiem. Stają się elementem szerzej pojmowanych procesów komunikacji. A jeśli tak, to warto się zastanowić, jakie elementy klasycznego procesu porozumiewania się są istotne dla tworzenia tak syntetycznego procesu porozumiewania się, jakim jest reklama. Czym jest naturalna komunikacja między osobami oraz związana z nią wymiana informacji oraz emocji, zanim zostanie utrwalona w obrazie i tekście oraz pokawałkowana na miniaturowe odcinki.
Teodor Newcomb, psycholog amerykański, uznawany za klasyka psychologii społecznej, za podstawowe elementy określające skuteczność porozumiewania się uznaje:
1, adekwatność obrazu zawartego
wtedy, że niektóre kampanie reklamowe, oprócz tego że realizują typowe dla nich cele związane z bardzo określoną grupą osób, zaczynają żyć własnym życiem. Stają się elementem szerzej pojmowanych procesów komunikacji. A jeśli tak, to warto się zastanowić, jakie elementy klasycznego procesu porozumiewania się są istotne dla tworzenia tak syntetycznego procesu porozumiewania się, jakim jest reklama. Czym jest naturalna komunikacja między osobami oraz związana z nią wymiana informacji oraz emocji, zanim zostanie utrwalona w obrazie i tekście oraz pokawałkowana na miniaturowe odcinki. <br>Teodor Newcomb, psycholog amerykański, uznawany za klasyka psychologii społecznej, za podstawowe elementy określające skuteczność porozumiewania się uznaje: <br>1, adekwatność obrazu zawartego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego