Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
informację o awarii. Ale po naprawie klient nie zawsze podpisywał przyjęcie zlecenia, więc nie można wymóc na nim zwrotu kosztów - mówi Anna Wrona. - Nie jesteśmy w stanie tolerować dalszych długów PKP - dodaje. PKP tłumaczą się, że same mają tylu dłużników (jednym z największych jest firma "INTER COMMERSE", która do tej pory nie zapłaciła kolei 2 mln złotych za dzierżawę terenu), że nie starcza im na przysłowiowy chleb. - Jesteśmy zmuszeni dokonywać wyboru tzw. mniejszego zła. Jak zapłacimy OTIS-owi, to nie starczy np. na opłacenie zabezpieczenia przeciwpożarowego, a przecież najpierw trzeba zadbać o bezpieczeństwo pasażerów, a dopiero potem o ich wygodę - mówi
informację o awarii. Ale po naprawie klient nie zawsze podpisywał przyjęcie zlecenia, więc nie można wymóc na nim zwrotu kosztów - mówi Anna Wrona. - Nie jesteśmy w stanie tolerować dalszych długów PKP - dodaje. PKP tłumaczą się, że same mają tylu dłużników (jednym z największych jest firma "INTER COMMERSE", która do tej pory nie zapłaciła kolei 2 mln złotych za dzierżawę terenu), że nie starcza im na przysłowiowy chleb. - Jesteśmy zmuszeni dokonywać wyboru tzw. mniejszego zła. Jak zapłacimy <orig>OTIS-owi</>, to nie starczy np. na opłacenie zabezpieczenia przeciwpożarowego, a przecież najpierw trzeba zadbać o bezpieczeństwo pasażerów, a dopiero potem o ich wygodę - mówi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego