Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o szkole
Rok powstania: 2001
trzecią lekcję, tak?
Yhy.
A czy obudzić się o dziewiątej trzydzieści, czy o ósmej trzydzieści?
O ósmej trzydzieści.
O ósmej trzydzieści, dobrze.
Tymku, matematyka i angielski jutro? przedmiotów?
No mam, no.
A matematykę odrobiłeś porządnie?
Tak.
Przygotowałeś się do odpowiedzi ewentualnie do angielski?
Też.
Powtórzyłeś sobie?
No miałem dzisiaj przecież wspaniały angielski.
A powtórzyłeś cały angielski?
Tak.
I na pewno nic nie mieliście zadane?
Nie, na pewno.
A co z tym zielnikiem? Uporządkowałeś to wszystko?
Prawie. Teraz się suszy.
Aha. Powkładałeś do do zeszytu czy
trzecią lekcję, tak? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Yhy. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;A czy obudzić się o dziewiątej trzydzieści, czy o ósmej trzydzieści? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;O ósmej trzydzieści. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;O ósmej trzydzieści, dobrze. &lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Tymku, matematyka i angielski jutro? &lt;gap&gt; przedmiotów? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No mam, no. &lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;A matematykę odrobiłeś porządnie? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tak. &lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Przygotowałeś się do odpowiedzi ewentualnie do angielski? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Też. &lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Powtórzyłeś sobie? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No miałem dzisiaj przecież wspaniały angielski. &lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;A powtórzyłeś cały angielski? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tak. &lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;I na pewno nic nie mieliście zadane? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Nie, na pewno. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;A co z tym zielnikiem? Uporządkowałeś to wszystko? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Prawie. Teraz się suszy. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Aha. Powkładałeś do &lt;vocal desc="yyy"&gt;do zeszytu czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego