Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o najniższych dochodach. Istnieją w związku z tym przypuszczenia, że zmiany w krajach UE spowodują nie tylko konieczność silniejszego różnicowania cech jakościowych produktów, ale także polaryzacje cen produktów.
Struktury dystrybucyjne mają również ważny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej. Im lepsza pozycja przetargowa producenta w stosunku do pośredników handlowych na danym rynku, tym większa jest jego swoboda w ustalaniu cen. W krajach Unii Europejskiej różna jest także struktura sieci handlowej, o czym jest mowa szczegółowo w rozdziale poświeconym kanałom dystrybucji. Poza tym na standaryzację cen w skali paneuropejskiej wpływa możliwość wykorzystywania międzynarodowych sieci dystrybucji.

5.2.2. Wpływ
o najniższych dochodach. Istnieją w związku z tym przypuszczenia, że zmiany w krajach UE spowodują nie tylko konieczność silniejszego różnicowania cech jakościowych produktów, ale także polaryzacje cen produktów.<br>Struktury dystrybucyjne mają również ważny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej. Im lepsza pozycja przetargowa producenta w stosunku do pośredników handlowych na danym rynku, tym większa jest jego swoboda w ustalaniu cen. W krajach Unii Europejskiej różna jest także struktura sieci handlowej, o czym jest mowa szczegółowo w rozdziale poświeconym kanałom dystrybucji. Poza tym na standaryzację cen w skali paneuropejskiej wpływa możliwość wykorzystywania międzynarodowych sieci dystrybucji.<br><br>&lt;tit&gt;5.2.2. Wpływ
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego