Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się stosować wszystkie formy promocji, czyli: reklamę, akwizycję, promocję uzupełniającą (sales promotion), działania public relations, sponsoring.
Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny także uczestniczyć w imprezach targowo-wystawienniczych, które są organizowane w tym regionie.
Ze względu na znaczenie reklamy w przedsięwzięciach promocyjnych firm na rynku UE, tej formie promocji poświęca się największą uwagę. Trzeba jednak zwrócić uwagę na pewne zjawisko w krajach UE, polegające na zwiększaniu się znaczenia tzw. marketingu bezpośredniego, wykorzystującego trzy nośniki promocji, czyli docierania do adresatów promocji za pośrednictwem przesyłek pocztowych, telewizji i nowoczesnych środków elektronicznych (np. faksu). Europejskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego EDMA (European Direct Marketing Association) dzieli
się stosować wszystkie formy promocji, czyli: reklamę, akwizycję, promocję uzupełniającą (sales promotion), działania public relations, sponsoring.<br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej powinny także uczestniczyć w imprezach targowo-wystawienniczych, które są organizowane w tym regionie.<br>Ze względu na znaczenie reklamy w przedsięwzięciach promocyjnych firm na rynku UE, tej formie promocji poświęca się największą uwagę. Trzeba jednak zwrócić uwagę na pewne zjawisko w krajach UE, polegające na zwiększaniu się znaczenia tzw. marketingu bezpośredniego, wykorzystującego trzy nośniki promocji, czyli docierania do adresatów promocji za pośrednictwem przesyłek pocztowych, telewizji i nowoczesnych środków elektronicznych (np. faksu). Europejskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego EDMA (European Direct Marketing Association) dzieli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego