Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
02 Gromada
03 Itaka
04 Neckermann
05 Oasis Tours
06 Orbis
07 Polskie Biuro Podróży
08 PTTK
09 Scan Holiday
10 Sigma Travel
11 Sports Tourist
12 Triada
13 TUI
14 Ving
98 Inne

6. Z usług którego biura podróży korzysta Pan(i) najczęściej?
(wpisz numer)

7. Ile godzin dziennie poświęca Pan(i) średnio na oglądanie telewizji?
1 0-1 2 1-2 3 2-3 4 3-4 5 4-5 6 więcej niż 5

8. Które z wymienionych stacji TV ogląda Pan(i) regularnie?
10 TVP1
02 TVP2
03 TV Polonia
04 TVP Regionalna
05 Polsat
06 TVN
07
02 Gromada<br>03 Itaka<br>04 Neckermann<br>05 Oasis Tours <br>06 Orbis<br>07 Polskie Biuro Podróży<br>08 PTTK<br>09 Scan Holiday <br>10 Sigma Travel<br>11 Sports Tourist<br>12 Triada<br>13 TUI<br>14 Ving <br>98 Inne<br><br>6. Z usług którego biura podróży korzysta Pan(i) najczęściej?<br>(wpisz numer) <br><br>7. Ile godzin dziennie poświęca Pan(i) średnio na oglądanie telewizji?<br>1 0-1 2 1-2 3 2-3 4 3-4 5 4-5 6 więcej niż 5 <br><br>8. Które z wymienionych stacji TV ogląda Pan(i) regularnie?<br>10 TVP1<br>02 TVP2<br>03 TV Polonia <br>04 TVP Regionalna <br>05 Polsat<br>06 TVN<br>07
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego