Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Świat i Podróże
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
umiejętności dotarcia do potencjalnych klientów, jest oczywistą prawdą. Większość biur, zwłaszcza nowych, wydaje ogromne kwoty na reklamę. Public relations - kształtowanie wizerunku firmy metodami bardziej wyrafinowanymi i często znacznie mniej kosztownymi niż reklama - nie zawsze jest jeszcze należycie doceniane. Rola tego rodzaju działalności będzie jednak rosła w miarę, jak klienci, zalewani potopem reklam, stają się coraz bardziej nieczuli na ich oddziaływanie.
W przypadku biur podróży przeświadczenie, że firma jest naprawdę godna zaufania, to warunek decydujący o jej istnieniu. Klienci powierzają biuru podróży nie tylko niebagatelne pieniądze, ale i to, co dziś najcenniejsze: własny wolny czas. Czy Państwa firma:
drukuje katalogi, ulotki, informatory
umiejętności dotarcia do potencjalnych klientów, jest oczywistą prawdą. Większość biur, zwłaszcza nowych, wydaje ogromne kwoty na reklamę. Public relations - kształtowanie wizerunku firmy metodami bardziej wyrafinowanymi i często znacznie mniej kosztownymi niż reklama - nie zawsze jest jeszcze należycie doceniane. Rola tego rodzaju działalności będzie jednak rosła w miarę, jak klienci, zalewani potopem reklam, stają się coraz bardziej nieczuli na ich oddziaływanie.<br>W przypadku biur podróży przeświadczenie, że firma jest naprawdę godna zaufania, to warunek decydujący o jej istnieniu. Klienci powierzają biuru podróży nie tylko niebagatelne pieniądze, ale i to, co dziś najcenniejsze: własny wolny czas. Czy Państwa firma:<br>drukuje katalogi, ulotki, informatory
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego