Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z tym samym pojęciem, przyspieszają przetwarzanie słów na poziomie semantycznym, przy założeniu, że nie dochodzi do interferencji semantycznej między znaczeniami informacji. Także autonomiczne nadawanie nazwy przez odbiorcę obiektowi repezentowanemu przez informacje kodowane ikonicznie, związane jest z mniej intensywnym przetwarzaniem niż ma to miejsce w przypadku treści kodowanych semantycznie. Obrazy generalnie potrzebują mniej czasu na osiągnięcie stanu przetwarzania na poziomie semantycznym, a także mniejszej ilości transformacji. Z reguły jednak nie opisują precyzyjnie znaczenia pojęcia, co może prowadzić do zakłóceń w komunikacji.
Powyższe fakty wskazują na dominujące znaczenie w początkowych ekspozycjach komunikatów tych elementów wiadomości reklamowej, które kodowane są wizualnie. Kiedy przetwarzanie komunikatu
z tym samym pojęciem, przyspieszają przetwarzanie słów na poziomie semantycznym, przy założeniu, że nie dochodzi do interferencji semantycznej między znaczeniami informacji. Także autonomiczne nadawanie nazwy przez odbiorcę obiektowi repezentowanemu przez informacje kodowane ikonicznie, związane jest z mniej intensywnym przetwarzaniem niż ma to miejsce w przypadku treści kodowanych semantycznie. Obrazy generalnie potrzebują mniej czasu na osiągnięcie stanu przetwarzania na poziomie semantycznym, a także mniejszej ilości transformacji. Z reguły jednak nie opisują precyzyjnie znaczenia pojęcia, co może prowadzić do zakłóceń w komunikacji. <br>Powyższe fakty wskazują na dominujące znaczenie w początkowych ekspozycjach komunikatów tych elementów wiadomości reklamowej, które kodowane są wizualnie. Kiedy przetwarzanie komunikatu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego