Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
03 National Geographic
04 Klub Książki Księgarni Krajowej
05 Prószyński
06 Kurpisz
07 Time Life
08 ESKK
09 PWN
10 TMP
98 Inne

27. Z ofert jakiej firmy wysyłkowej korzysta Pan(i) najczęściej?
(wpisz numer)

Proszę przejść na następną stronę

28. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w firmie wymienionej powyżej?
1 jakość produktu
2 korzystna cena
3 możliwość opłat ratalnych
4 jakość obsługi
5 wiarygodność firmy
6 niedostępność w sprzedaży detalicznej
7 szanse wygrania atrakcyjnych nagród
8 płatność po zapoznaniu się z produktem
9 atrakcyjność materiałów promocyjnych
98 inne

29. Jakiego rodzaju produkty kupuje Pan(i) korzystając z oferty wysyłkowej
03 National Geographic <br>04 Klub Książki Księgarni Krajowej <br>05 Prószyński<br>06 Kurpisz <br>07 Time Life <br>08 ESKK<br>09 PWN<br>10 TMP <br>98 Inne <br><br>27. Z ofert jakiej firmy wysyłkowej korzysta Pan(i) najczęściej? <br>(wpisz numer)<br><br>Proszę przejść na następną stronę<br><br>28. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w firmie wymienionej powyżej?<br>1 jakość produktu<br>2 korzystna cena<br>3 możliwość opłat ratalnych <br>4 jakość obsługi<br>5 wiarygodność firmy<br>6 niedostępność w sprzedaży detalicznej <br>7 szanse wygrania atrakcyjnych nagród <br>8 płatność po zapoznaniu się z produktem <br>9 atrakcyjność materiałów promocyjnych <br>98 inne<br><br>29. Jakiego rodzaju produkty kupuje Pan(i) korzystając z oferty wysyłkowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego