Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
bowiem prawie tak samo jak "trzystaszóstka" z 75-konnym silnikiem. Krótkie mrugnięcie światłami i wyprzedzamy. W oczach wielbiciela ruchu lewostronnego błysk zaskoczenia: niewiele aut klasy GTI tak gwałtownie się przepoczwarza po przekroczeniu 6000 obrotów na minutę. W brzmieniu pojawia się nuta zwierzęcego wycia, a krótka maska auta zdaje się łakomie pożerać białe przerywane linie na asfalcie.
Nie wymagająca wysiłku zmiana biegów, znakomite fotele, zawieszenie z ogromnymi rezerwami bezpieczeństwa i wreszcie najlepsze hamulce w całej rodzinie "306" - to wszystko sprawia, że entuzjasta sportowej jazdy, który woli słuchać silnika niż dyskotekowego łomotu, bawi się wspaniale. Silnik lubi wysokie obroty, przełożenia niższych biegów nie
bowiem prawie tak samo jak "trzystaszóstka" z 75-konnym silnikiem. Krótkie mrugnięcie światłami i wyprzedzamy. W oczach wielbiciela ruchu lewostronnego błysk zaskoczenia: niewiele aut klasy GTI tak gwałtownie się przepoczwarza po przekroczeniu 6000 obrotów na minutę. W brzmieniu pojawia się nuta zwierzęcego wycia, a krótka maska auta zdaje się łakomie pożerać białe przerywane linie na asfalcie.<br>Nie wymagająca wysiłku zmiana biegów, znakomite fotele, zawieszenie z ogromnymi rezerwami bezpieczeństwa i wreszcie najlepsze hamulce w całej rodzinie "306" - to wszystko sprawia, że entuzjasta sportowej jazdy, który woli słuchać silnika niż dyskotekowego łomotu, bawi się wspaniale. Silnik lubi wysokie obroty, przełożenia niższych biegów nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego