Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
działało, chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku.
Jednak w tej dziedzinie są możliwe różne alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:
Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku i musi być powiązany z geograficznym zasięgiem działania tej firmy.
Przedsiębiorstwa, które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką pozycję utrzymać. Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje
działało, chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku.<br>Jednak w tej dziedzinie są możliwe różne alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:<br>Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku i musi być powiązany z geograficznym zasięgiem działania tej firmy.<br>Przedsiębiorstwa, które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką pozycję utrzymać. Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego