Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konkurencyjności na rynku Unii Europejskiej. Przedsiębiorstwa będą musiały także dokonać weryfikacji swej pozycji rynkowej, gdyż konkurencja się nasili. Zwiększenie swobody działania na całym rynku UE i zwiększenie jego przejrzystości spowoduje zapewne silną internacjonalizację przedsiębiorstw działających na rynku UE .Może to oznaczać wkraczanie nowych firm do segmentów rynkowych, w których dominującą pozycję zajmowały inne przedsiębiorstwa. Zagrożeni mogą być także polscy eksporterzy, którzy powinni dokonać analizy swych pozycji rynkowych, ocenić szanse i zagrożenia, wynikające z tych nowych uwarunkowań. Wydaje się, że polscy przedsiębiorcy traktują wejście Polski do Unii Europejskiej i znalezienie się przez ich firmy w nowej sytuacji jako rzecz bardzo jeszcze odległą
konkurencyjności na rynku Unii Europejskiej. Przedsiębiorstwa będą musiały także dokonać weryfikacji swej pozycji rynkowej, gdyż konkurencja się nasili. Zwiększenie swobody działania na całym rynku UE i zwiększenie jego przejrzystości spowoduje zapewne silną internacjonalizację przedsiębiorstw działających na rynku UE .Może to oznaczać wkraczanie nowych firm do segmentów rynkowych, w których dominującą pozycję zajmowały inne przedsiębiorstwa. Zagrożeni mogą być także polscy eksporterzy, którzy powinni dokonać analizy swych pozycji rynkowych, ocenić szanse i zagrożenia, wynikające z tych nowych uwarunkowań. Wydaje się, że polscy przedsiębiorcy traktują wejście Polski do Unii Europejskiej i znalezienie się przez ich firmy w nowej sytuacji jako rzecz bardzo jeszcze odległą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego