Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
ostrzejszych kryteriów, niż wynikające wprost z przepisów i norm. Takie są też priorytety w zakresie działania na rzecz wzmocnienia pozycji najsłabszych uczestników rynku; nie koncentrują się jedynie na wdrażaniu przepisów prawa, ale zapewnieniu im dostępu do rzetelnej informacji na temat oferowanych przez przedsiębiorców towarów i usług.
Zagwarantowanie polskim konsumentom właściwej pozycji rynkowej możliwe będzie m.in. dzięki powstaniu w Polsce niezależnej instytucji badawczej na wzór niemieckiej Fundacji Warentest czy angielskiej Consumers' Association. Jej misją byłoby działanie na rzecz przejrzystości rynku, kreowanie właściwych wzorów konsumpcji - prozdrowotnych i proekologicznych, także poszerzenie kręgu konsumentów oświeconych - świadomie podejmujących decyzje handlowe oraz uwrażliwionych na kwestie związane
ostrzejszych kryteriów, niż wynikające wprost z przepisów i norm. Takie są też priorytety w zakresie działania na rzecz wzmocnienia pozycji najsłabszych uczestników rynku; nie koncentrują się jedynie na wdrażaniu przepisów prawa, ale zapewnieniu im dostępu do rzetelnej informacji na temat oferowanych przez przedsiębiorców towarów i usług.<br>Zagwarantowanie polskim konsumentom właściwej pozycji rynkowej możliwe będzie m.in. dzięki powstaniu w Polsce niezależnej instytucji badawczej na wzór niemieckiej Fundacji Warentest czy angielskiej Consumers' Association. Jej misją byłoby działanie na rzecz przejrzystości rynku, kreowanie właściwych wzorów konsumpcji - prozdrowotnych i proekologicznych, także poszerzenie kręgu konsumentów oświeconych - świadomie podejmujących decyzje handlowe oraz uwrażliwionych na kwestie związane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego