Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
umożliwiających ekspansję rynkową, zdolnościach dostosowawczych menedżerów, powiązaniach w ramach aliansów strategicznych z europejskimi partnerami, dopływie informacji na temat struktur i procesów, zachodzących na rynku europejskim - konkurencja, zmiany w strukturach handlu, tworzenia się nowych grup konsumentów, zmiany w organizacji dostawców, kwalifikacjach pracowników, doświadczeniach dotychczas działających filii europejskich.
Dokładniej o metodach analizy pozycji rynkowej przedsiębiorstw i możliwych sytuacjach, w jakich mogą się one znaleźć na rynku Unii Europejskiej, jest mowa w dalszej części pracy.

2.4.2. Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej - euro

Realizacja zasad Europejskiej Unii Monetarnej i wprowadzenie wspólnej waluty - euro - jest kolejnym krokiem ku pełnej integracji gospodarczej krajów Unii Europejskiej. Od
umożliwiających ekspansję rynkową, zdolnościach dostosowawczych menedżerów, powiązaniach w ramach aliansów strategicznych z europejskimi partnerami, dopływie informacji na temat struktur i procesów, zachodzących na rynku europejskim - konkurencja, zmiany w strukturach handlu, tworzenia się nowych grup konsumentów, zmiany w organizacji dostawców, kwalifikacjach pracowników, doświadczeniach dotychczas działających filii europejskich.<br>Dokładniej o metodach analizy pozycji rynkowej przedsiębiorstw i możliwych sytuacjach, w jakich mogą się one znaleźć na rynku Unii Europejskiej, jest mowa w dalszej części pracy.<br><br>&lt;tit&gt;2.4.2. Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej - euro&lt;/&gt;<br><br>Realizacja zasad Europejskiej Unii Monetarnej i wprowadzenie wspólnej waluty - euro - jest kolejnym krokiem ku pełnej integracji gospodarczej krajów Unii Europejskiej. Od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego