Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
listy do wszystkich sprzedawców marki, powiadamiając ich o rozpoczęciu produkcji nowego Cadillaca. "452" był napędzany widlastym, 16-cylindrowym silnikiem o pojemności 452 cali sześciennych (7,4 l) i mocy 165 KM, z hydraulicznym kasowaniem luzów zaworowych i zaworami w głowicy. Niewysilony motor, który osiągał potężny moment obrotowy (ok. 500 Nm), pracował wyjątkowo spokojnie i cicho. Na podwoziach (o rozstawie osi do 3,9 m) można było montować różne karoserie. Dwutonowe, a więc dość lekkie samochody, osiągały prędkość 160 km/h. Nowe auto całkowicie zaskoczyło konkurencję, która potrzebowała aż dwóch lat, aby przygotować podobnie duże silniki. Inni producenci oferowali tylko 12-cylindrowe
listy do wszystkich sprzedawców marki, powiadamiając ich o rozpoczęciu produkcji nowego Cadillaca. "452" był napędzany widlastym, 16-cylindrowym silnikiem o pojemności 452 cali sześciennych (7,4 l) i mocy 165 KM, z hydraulicznym kasowaniem luzów zaworowych i zaworami w głowicy. Niewysilony motor, który osiągał potężny moment obrotowy (ok. 500 Nm), pracował wyjątkowo spokojnie i cicho. Na podwoziach (o rozstawie osi do 3,9 m) można było montować różne karoserie. Dwutonowe, a więc dość lekkie samochody, osiągały prędkość 160 km/h. Nowe auto całkowicie zaskoczyło konkurencję, która potrzebowała aż dwóch lat, aby przygotować podobnie duże silniki. Inni producenci oferowali tylko 12-cylindrowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego