Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Ta praca znajduje się w Sali Matejkowskiej Zachęty. Tom Friedman prawdopodobnie umieściłby w takim miejscu miniaturowy autoportret wyrzeźbiony w tabletce aspiryny albo w zapałce. Ja chciałem pokazać przestrzeń tego domu, która jest przestrzenią zamkniętą, niedostępną.
Niedostępną dla nas?
Tak, niedostępną dla Was. Chciałem pokazać wymiar tej przestrzeni. Zabawne, podczas budowy pracy ludzie mówili, że to taki pawilon Big Brothera. To tak trochę wygląda - jak budowanie miejsca izolacji. Wychodzi więc na to, że zrobiłem pracę aktualną, komentującą najnowsze wydarzenia (śmiech). To dom Big Brothera, w którym nikt nie może podejrzeć, co jest w środku.
Twoich prac nie sposób oddzielić od twojej biografii
Ta praca znajduje się w Sali Matejkowskiej Zachęty. Tom Friedman prawdopodobnie umieściłby w takim miejscu miniaturowy autoportret wyrzeźbiony w tabletce aspiryny albo w zapałce. Ja chciałem pokazać przestrzeń tego domu, która jest przestrzenią zamkniętą, niedostępną.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Niedostępną dla nas?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tak, niedostępną dla Was. Chciałem pokazać wymiar tej przestrzeni. Zabawne, podczas budowy pracy ludzie mówili, że to taki pawilon &lt;name type="place"&gt;Big Brothera&lt;/&gt;. To tak trochę wygląda - jak budowanie miejsca izolacji. Wychodzi więc na to, że zrobiłem pracę aktualną, komentującą najnowsze wydarzenia (śmiech). To dom &lt;name type="place"&gt;Big Brothera&lt;/&gt;, w którym nikt nie może podejrzeć, co jest w środku.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Twoich prac nie sposób oddzielić od twojej biografii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego