Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
du Soir - będzie się znakomicie prezentować na eleganckiej toaletce; 451 zł.
2. Vivienne Westwood, Boudoir - nazwa i flakon mówią same za siebie; 255 zł.
3. Jean Paul Gaultier, Fragile, zabawka dla całkiem dorosłych pań; 306 zł.
4. Christian Lacroix, zapach zaklęty w muszli; 188 zł.

Oblicza współczesnego mężczyzny

Kreatorzy zapachów precyzyjnie określają typ mężczyzny, do którego adresowane są perfumy. U progu XXI wieku podkreśla się, że ma on być idealnie dostosowany do współczesnego, frenetycznego świata - nowoczesny, pewny siebie, niezależny mężczyzna sukcesu, który jednocześnie ma w sobie dużo ciepła i czułości. Nowe zapachy są zmysłowe, elektryzujące. Ich opakowania są zaskakujące, pomysłowe, przyciągają
du Soir - będzie się znakomicie prezentować na eleganckiej toaletce; 451 zł.<br>2. Vivienne Westwood, Boudoir - nazwa i flakon mówią same za siebie; 255 zł. <br>3. Jean Paul Gaultier, Fragile, zabawka dla całkiem dorosłych pań; 306 zł.<br>4. Christian Lacroix, zapach zaklęty w muszli; 188 zł.<br><br>&lt;tit&gt;Oblicza współczesnego mężczyzny&lt;/&gt;<br><br>Kreatorzy zapachów precyzyjnie określają typ mężczyzny, do którego adresowane są perfumy. U progu XXI wieku podkreśla się, że ma on być idealnie dostosowany do współczesnego, frenetycznego świata - nowoczesny, pewny siebie, niezależny mężczyzna sukcesu, który jednocześnie ma w sobie dużo ciepła i czułości. Nowe zapachy są zmysłowe, elektryzujące. Ich opakowania są zaskakujące, pomysłowe, przyciągają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego