Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
fazy rozruchu. Czas trwania ruchu ustalonego zależy od dwóch czynników. Są to prędkość kątowa 2 i kąt 3, o jaki obraca się nadwozie z tą prędkością (na rys. 11.6, t30).

W fazie hamowania ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.16) i (11.17). Faza ta kończy się wówczas, gdy prędkość kątowa nadwozia osiągnie wartość równą zero (punkt 4 na rys.11.6). Na podstawie (11.16) można napisać

oraz na podstawie (11.17)

gdzie 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, zwykle równa prędkości kątowej ruchu ustalonego, 3 kąt, o który obróciło się nadwozie do początku fazy hamowania, t4
fazy rozruchu. Czas trwania ruchu ustalonego zależy od dwóch czynników. Są to prędkość kątowa 2 i kąt 3, o jaki obraca się nadwozie z tą prędkością (na rys. 11.6, t30).<br>&lt;gap&gt;<br>W fazie hamowania ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.16) i (11.17). Faza ta kończy się wówczas, gdy prędkość kątowa nadwozia osiągnie wartość równą zero (punkt 4 na rys.11.6). Na podstawie (11.16) można napisać<br>&lt;gap&gt;<br>oraz na podstawie (11.17)<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, zwykle równa prędkości kątowej ruchu ustalonego, 3 kąt, o który obróciło się nadwozie do początku fazy hamowania, t4
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego