Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
w końcowym etapie fazy rozruchu (rozdział 10). Tego typu mechanizm obrotu charakteryzuje się stałością momentu obrotowego. Wobec tego, chwilowa wartość mocy wykorzystywanej przez omawiany mechanizm może być zapisana w postaci

gdzie M moment obrotowy, rozwijany przez mechanizm obrotu nadwozia, zredukowany na oś obrotu nadwozia, (t) prędkość kątowa nadwozia koparki.
Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą prędkości kątowej ruchu ustalonego N, to zapotrzebowanie mocy jest największe i wynosi

Wartość występującego w powyższej zależności momentu M, należy obliczać na podstawie zależności (10.4), z uwzględnieniem zasad przedstawionych w punkcie 10.5.3.W fazie transportu urobku, najsilniej obciążonym mechanizmem napędowym osprzętu jest mechanizm
w końcowym etapie fazy rozruchu (rozdział 10). Tego typu mechanizm obrotu charakteryzuje się stałością momentu obrotowego. Wobec tego, chwilowa wartość mocy wykorzystywanej przez omawiany mechanizm może być zapisana w postaci<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie M moment obrotowy, rozwijany przez mechanizm obrotu nadwozia, zredukowany na oś obrotu nadwozia, (t) prędkość kątowa nadwozia koparki.<br>Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą prędkości kątowej ruchu ustalonego N, to zapotrzebowanie mocy jest największe i wynosi<br>&lt;gap&gt;<br>Wartość występującego w powyższej zależności momentu M, należy obliczać na podstawie zależności (10.4), z uwzględnieniem zasad przedstawionych w punkcie 10.5.3.W fazie transportu urobku, najsilniej obciążonym mechanizmem napędowym osprzętu jest mechanizm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego