Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Obraz samochodu oparty na powyższych cechach odnosi się do opłacalności transakcji zakupu, zachowania przez pojazd wysokiej ceny w razie chęci jego późniejszej sprzedaży, dobrego serwisu, tanich części zamiennych, oszczędności czasu, osiągnięcia zysków, dla których posiadanie samochodu jest niezbędne. Może także wynikać ze wzrostu uznania w oczach innych ze względu na prestiż, jaki kojarzy się z produktem.
Poznawcze następstwa użytkowania produktu. Cechy typowe dla tej kategorii wykorzystywane

są stosunkowo rzadko. Wymagają bowiem produktów, które w istotnym stopniu wiążą się z dążeniami do samorealizacji odbiorcy. W przypadku samochodu, cechą taką mogą być następstwa płynące z kupna modelu, który skutecznie umożliwia doskonalenie techniki jazdy
Obraz samochodu oparty na powyższych cechach odnosi się do opłacalności transakcji zakupu, zachowania przez pojazd wysokiej ceny w razie chęci jego późniejszej sprzedaży, dobrego serwisu, tanich części zamiennych, oszczędności czasu, osiągnięcia zysków, dla których posiadanie samochodu jest niezbędne. Może także wynikać ze wzrostu uznania w oczach innych ze względu na prestiż, jaki kojarzy się z produktem. <br>Poznawcze następstwa użytkowania produktu. Cechy typowe dla tej kategorii wykorzystywane<br>&lt;page nr=88&gt;<br>są stosunkowo rzadko. Wymagają bowiem produktów, które w istotnym stopniu wiążą się z dążeniami do samorealizacji odbiorcy. W przypadku samochodu, cechą taką mogą być następstwa płynące z kupna modelu, który skutecznie umożliwia doskonalenie techniki jazdy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego