Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
500-600 towarów po obniżonej, promocyjnej cenie. To podstawa tworzenia wizerunku supermarketu jako atrakcyjnego miejsca robienia zakupów.

Umiejętne oferowanie cenowych promocji jest sztuką, którą handlowcy z supermarketów posiedli w sposób mistrzowski. Po pierwsze trzeba je zareklamować. Służą do tego specjalne ulotki, tzw. gazetki sklepowe, dostarczane pod drzwi okolicznych mieszkańców. Tam prezentuje się najatrakcyjniejsze towary oferowane po obniżonych cenach. Stosowana jest przy tym zasada, że wśród reklamowanych produktów musi znaleźć się kilka artykułów podstawowych - cukier, mąka, jaja, olej, popularne wędliny itp. Chodzi o uświadomienie przeciętnemu klientowi, mającemu w pamięci ceny tylko tych towarów, które najczęściej kupuje, jak niesłychana okazja mu się nadarza
500-600 towarów po obniżonej, promocyjnej cenie. To podstawa tworzenia wizerunku supermarketu jako atrakcyjnego miejsca robienia zakupów.<br><br>Umiejętne oferowanie cenowych promocji jest sztuką, którą handlowcy z supermarketów posiedli w sposób mistrzowski. Po pierwsze trzeba je zareklamować. Służą do tego specjalne ulotki, tzw. gazetki sklepowe, dostarczane pod drzwi okolicznych mieszkańców. Tam prezentuje się najatrakcyjniejsze towary oferowane po obniżonych cenach. Stosowana jest przy tym zasada, że wśród reklamowanych produktów musi znaleźć się kilka artykułów podstawowych - cukier, mąka, jaja, olej, popularne wędliny itp. Chodzi o uświadomienie przeciętnemu klientowi, mającemu w pamięci ceny tylko tych towarów, które najczęściej kupuje, jak niesłychana okazja mu się nadarza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego