Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
pokazanego na rys. 4.1. algorytmu i jest opisana w pracy (13 i 14).

Wychodząc z analizy zadań i struktury funkcjonalnej dochodzimy do struktury niezawodnościowej oraz zbioru PK (punkty krytyczne), EL (elementy), ZM (zespoły).
Dla tych zbiorów określamy UO (uogólnione obciążenia) i UW (uogólnione wytrzymałości i odporności). Następnie przez modele probabilistyczne UO i UW przechodzimy do fazy symulacyjnej, w której generatory losowe GEMPUO i GEMPUW symulują procesy uszkodzeń w eksploatacji pojazdu. Jeżeli w wyniku symulacji wynikowy poziom niezawodności pojazdu jest dla nas zadowalający, to kończymy syntezę. Jeżeli poziom niezawodności nam nie odpowiada, to prowadzimy stosowne modyfikacje aż do osiągnięcia poziomu wymaganego
pokazanego na rys. 4.1. algorytmu i jest opisana w pracy (13 i 14). <br>&lt;gap&gt;<br>Wychodząc z analizy zadań i struktury funkcjonalnej dochodzimy do struktury niezawodnościowej oraz zbioru PK (punkty krytyczne), EL (elementy), ZM (zespoły). <br>Dla tych zbiorów określamy UO (uogólnione obciążenia) i UW (uogólnione wytrzymałości i odporności). Następnie przez modele probabilistyczne UO i UW przechodzimy do fazy symulacyjnej, w której generatory losowe GEMPUO i GEMPUW symulują procesy uszkodzeń w eksploatacji pojazdu. Jeżeli w wyniku symulacji wynikowy poziom niezawodności pojazdu jest dla nas zadowalający, to kończymy syntezę. Jeżeli poziom niezawodności nam nie odpowiada, to prowadzimy stosowne modyfikacje aż do osiągnięcia poziomu wymaganego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego