Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
synteza-analiza-modyfikacje-synteza-weryfikacja aż do osiągnięcia wymaganego poziomu jakości i niezawodności samochodu.
Wychodząc z analizy zadań i struktury funkcjonalnej dochodzimy do struktury niezawodnościowej oraz zbioru PK (punkty krytyczne), EL (elementy), ZM (zespoły).
Dla tych zbiorów określamy UO (uogólnione obciążenia) i UW (uogólnione wytrzymałości i odporności). Następnie przez modele probabilistyczne UO i UW przechodzimy do fazy symulacyjnej, gdzie generatory losowe GEMPUO i GEMPUW symulują procesy uszkodzeń w eksploatacji pojazdu.
Jeżeli w wyniku symulacji wynikowy poziom niezawodności pojazdu jest dla nas zadowalający, to kończymy syntezę.
Jeżeli poziom niezawodności nam nie odpowiada, to prowadzimy stosowne modyfikacje aż do osiągnięcia poziomu wymaganego.
Szczególną
synteza-analiza-modyfikacje-synteza-weryfikacja aż do osiągnięcia wymaganego poziomu jakości i niezawodności samochodu&lt;/&gt;. <br>Wychodząc z analizy zadań i struktury funkcjonalnej dochodzimy do struktury niezawodnościowej oraz zbioru PK (punkty krytyczne), EL (elementy), ZM (zespoły). <br>Dla tych zbiorów określamy UO (uogólnione obciążenia) i UW (uogólnione wytrzymałości i odporności). Następnie przez modele probabilistyczne UO i UW przechodzimy do fazy symulacyjnej, gdzie generatory losowe GEMPUO i GEMPUW symulują procesy uszkodzeń w eksploatacji pojazdu. <br>Jeżeli w wyniku symulacji wynikowy poziom niezawodności pojazdu jest dla nas zadowalający, to kończymy syntezę. <br>Jeżeli poziom niezawodności nam nie odpowiada, to prowadzimy stosowne modyfikacje aż do osiągnięcia poziomu wymaganego. <br>Szczególną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego