Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie dopuszcza się reklamy przypominającej, nie mającej charakteru informacyjnego, w przypadku reklamy w czasopismach fachowych powinna być podana cena leku i informacja, w jakim zakresie ten koszt może być zrefundowany pacjentowi, niedopuszczalne jest prowadzenie promocji polegającej na bezpłatnym wydawaniu próbek tych leków, które muszą być przepisane przez lekarza.
Innymi produktami, których dotyczą dyrektywy EWG, są wyroby tytoniowe. Odpowiednie ustalenia zostały podjęte przez Komisję EWG 17 maja 1991r. Zgodnie z nimi wszelka reklama wyrobów tytoniowych jest zabroniona. W ramach UE są również dyskutowane inne zasady promocji. Jedną z nich jest dyrektywa
symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie dopuszcza się reklamy przypominającej, nie mającej charakteru informacyjnego, w przypadku reklamy w czasopismach fachowych powinna być podana cena leku i informacja, w jakim zakresie ten koszt może być zrefundowany pacjentowi, niedopuszczalne jest prowadzenie promocji polegającej na bezpłatnym wydawaniu próbek tych leków, które muszą być przepisane przez lekarza.<br>Innymi produktami, których dotyczą dyrektywy EWG, są wyroby tytoniowe. Odpowiednie ustalenia zostały podjęte przez Komisję EWG 17 maja 1991r. Zgodnie z nimi wszelka reklama wyrobów tytoniowych jest zabroniona. W ramach UE są również dyskutowane inne zasady promocji. Jedną z nich jest dyrektywa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego