Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
niemieckich marek.
Pomijając niemiecki rodowód Astry Classic, samochód ten samodzielnie zapracował na swoją popularność. Polscy kierowcy docenili wszystkie cechy, które zbudowały olbrzymi sukces tego samochodu w Europie: niezawodność, nowoczesność, jakość wykonania i jego rodzinny charakter. Kilkadziesiąt tysięcy samochodów tej marki przemierzających codziennie polskie drogi świadczy o tym dobitnie. Gliwicka fabryka produkować będzie Astry Classic w trzech wersjach nadwozia. Począwszy od cieszącego się największym powodzeniem modelu 4-drzwiowego, poprzez 5-drzwiowy, aż do obszernej Astry Classic w wersji kombi. Każdy z wymienionych samochodów nabyć będzie można w dwóch wersjach wyposażenia: standardowej GL oraz GL Plus. Astra Classic GL Plus wyposażona jest dodatkowo
niemieckich marek.<br>Pomijając niemiecki rodowód Astry Classic, samochód ten samodzielnie zapracował na swoją popularność. Polscy kierowcy docenili wszystkie cechy, które zbudowały olbrzymi sukces tego samochodu w Europie: niezawodność, nowoczesność, jakość wykonania i jego rodzinny charakter. Kilkadziesiąt tysięcy samochodów tej marki przemierzających codziennie polskie drogi świadczy o tym dobitnie. Gliwicka fabryka produkować będzie Astry Classic w trzech wersjach nadwozia. Począwszy od cieszącego się największym powodzeniem modelu 4-drzwiowego, poprzez 5-drzwiowy, aż do obszernej Astry Classic w wersji kombi. Każdy z wymienionych samochodów nabyć będzie można w dwóch wersjach wyposażenia: standardowej GL oraz GL Plus. Astra Classic GL Plus wyposażona jest dodatkowo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego