Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tych elementów, które odnoszą się do rdzenia schematu przebiegu zakupu oraz tworzenia zbioru elementów różnicujących o pewnym zakresie elastyczności. Poszczególne typy produktów promowane są zgodnie ze standartami nadrzędnej identyfikacji, a ich różnicowanie odbywa się na głębszym poziomie. Powstaje w ten sposób styl konstrukcji przekazów kodujących fragmenty określonych zdarzeń, związanych z produktem. Style te są spójne dla danej klasy produktów i oznaczają zarówno typ samej informacji, jak i typ zakupu, z jakim informacja jest związana. Styl ten jest odmienny dla kosmetyków, produktów budowalnych czy zbiorowego produktu, jaki oferuje supermarket. Jednak w ramach produktu danej klasy łatwo jest określić bazowe cechy stylu identyfikacji
tych elementów, które odnoszą się do rdzenia schematu przebiegu zakupu oraz tworzenia zbioru elementów różnicujących o pewnym zakresie elastyczności. Poszczególne typy produktów promowane są zgodnie ze standartami nadrzędnej identyfikacji, a ich różnicowanie odbywa się na głębszym poziomie. Powstaje w ten sposób styl konstrukcji przekazów kodujących fragmenty określonych zdarzeń, związanych z produktem. Style te są spójne dla danej klasy produktów i oznaczają zarówno typ samej informacji, jak i typ zakupu, z jakim informacja jest związana. Styl ten jest odmienny dla kosmetyków, produktów budowalnych czy zbiorowego produktu, jaki oferuje supermarket. Jednak w ramach produktu danej klasy łatwo jest określić bazowe cechy stylu identyfikacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego