Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
określają z kolei rozmieszczenie stanowisk obsługi, czas pracy i dotarcia do klientów. O formie i sposobie sprzedaży produktu decyduje również jego cena. Można zaobserwować tendencję, że im wyższa cena produktu, tym bardziej bezpośredni jest kanał dystrybucji. Z samej istoty produktów bankowych wynika konieczność unikania pośredników. Odnosi się to zwłaszcza do produktów skomplikowanych - jak obsługa rynków finansowych czy rynku nieruchomości przez banki na zlecenie klientów.
Przy wyborze kanału dystrybucji należy wziąć także pod uwagę systemy dystrybucji przedsiębiorstw konkurencyjnych. Ma to istotne znaczenie dla określenia liczby własnych punktów sprzedaży oraz wyboru stopnia intensywności dystrybucji. Można bowiem stosować dystrybucję intensywną, a więc dotyczącą całego
określają z kolei rozmieszczenie stanowisk obsługi, czas pracy i dotarcia do klientów. O formie i sposobie sprzedaży produktu decyduje również jego cena. Można zaobserwować tendencję, że im wyższa cena produktu, tym bardziej bezpośredni jest kanał dystrybucji. Z samej istoty produktów bankowych wynika konieczność unikania pośredników. Odnosi się to zwłaszcza do produktów skomplikowanych - jak obsługa rynków finansowych czy rynku nieruchomości przez banki na zlecenie klientów.<br>Przy wyborze kanału dystrybucji należy wziąć także pod uwagę systemy dystrybucji przedsiębiorstw konkurencyjnych. Ma to istotne znaczenie dla określenia liczby własnych punktów sprzedaży oraz wyboru stopnia intensywności dystrybucji. Można bowiem stosować dystrybucję intensywną, a więc dotyczącą całego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego