Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
bieżącą obsługą finansową firmy przez bank, opracowywanie wniosków kredytowych klientów oraz kontrolę wykorzystania udzielonych przez bank kredytów. Oprócz doradztwa dla klientów indywidualnych bank oferuje doradztwo klientom-osobom prawnym, które nie dotyczy bezpośrednio nabywanego przez nie produktu. Odnosi się ono do zarządzania przedsiębiorstwem i w wielu przypadkach decyduje o zakupie dodatkowych produktów bankowych przez klientów.
Dodatkową formą sprzedaży stacjonarnej jest sprzedaż przez telefon. Wybrane grupy pracowników banku, odpowiednio przeszkolone, odbywają telefonicznie rozmowy z klientami banku najczęściej w godzinach popołudniowych (16-19). Listy klientów przygotowywane są wcześniej, ewentualnie dobiera się osoby, co do których można przypuszczać, iż są to prawdopodobni klienci banku. W
bieżącą obsługą finansową firmy przez bank, opracowywanie wniosków kredytowych klientów oraz kontrolę wykorzystania udzielonych przez bank kredytów. Oprócz doradztwa dla klientów indywidualnych bank oferuje doradztwo klientom-osobom prawnym, które nie dotyczy bezpośrednio nabywanego przez nie produktu. Odnosi się ono do zarządzania przedsiębiorstwem i w wielu przypadkach decyduje o zakupie dodatkowych produktów bankowych przez klientów.<br>Dodatkową formą sprzedaży stacjonarnej jest sprzedaż przez telefon. Wybrane grupy pracowników banku, odpowiednio przeszkolone, odbywają telefonicznie rozmowy z klientami banku najczęściej w godzinach popołudniowych (16-19). Listy klientów przygotowywane są wcześniej, ewentualnie dobiera się osoby, co do których można przypuszczać, iż są to prawdopodobni klienci banku. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego